CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 12 Januari 2010

huhu..lamenye xupdate blog nih...ermm, bukan reti sgt pun nk buat blog ni..tgk sume org de blog sendiri terasa mcm nk jugak...so, pada kwn2 yg tgk blog aku ni jgk nk gelak kuat2 sgt k..saya budak baru belajar, klu salah tolong tunjukkan...eheehee...
bukan ape, dulu tiap2 tahun beli diary..diary jela tmpt aku nk lepas kn sume rase..skrg ni dah malas dah nk beli2 diary ni...kata dah zaman moden, zaman teknologi..sume benda bole dapat dlm internet..org kata apa, sumenye dhujung jari...chewahh..

So, boring2 nih saje2 la gatai kan...dari dok melangut je de baiknyee jugak update blog..xde org nk bercerita, cerita dgn blog sndr pun jadilaa...

Arini...ari kedua aku masuk kelas, same jgk mcm semalam...masuk kelas tengok kiri tengok kanan..chit chat chit chat..berkenalan dgn kwn baru...ehee...aku dpt kawan baru...tukar2 no tepon..gosip sini gosip sana...ahaha...itu org lain bukan aku...dtg kelas dgn semangat nk belajar nih...huhu aku jadi student balik...tunggu punya tunggu, cerita punya cerita sampai dah xdak benda nak cerita...org yg ditunggu tak jugak2 sampai..alih2 kelas batal daa....Lecturer xtau pegi mana..abih tu, nk buat apa tunggu lagi...kami chow laaa...
Esok ari Rabu...aku xdak kelas....YAHOOOOO....!!!!....tapi kena jgk bangun awal, nk pegi keje...kn best klu bole tido je...ehee...ok ok, td kata nk tido awal...tgk, lmbt jgk tido...Esok bagun awal lagi, de org yg baik hati nk dtg jemput and pegi breakfast same2...pastu baru le bole keje dgn tenang...HUH! tenang ker??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan